Kevo Luonnonpuisto Parkkipaikka

Karigasniemi, Utsjoki, Finland

Prima plaats om te overnachten. Geen last van wegverkeer terwijl je wel aan de weg staat. Inderdaad veel auto’s van wandelaars. wandelroutes ws erg mooi maar zo verschrikkelijk veel muggen dat we daar vanaf hebben gezien. Campinggedrag niet toegestaan.

Uwe-K

grote parkeerplaats aan het begin van een wandeling van zestig kilometer. heel rustig weggeluid heel weinig aanwezig. in ieder geval heb ik net het begin van de wandeling gedaan die erg mooi lijkt.

• Karigasniementie 5646

99950, Karigasniemi, Finland