• augustus 2021

Er is een restaurant, waar je ontbijt, lunch en diner of pizza kunt krijgen. Geen broodservice of campingwinkel. Sanitair is erg oud en verwaarloosd. Ligging is mooi met plaatsen in het bos en langs de zee. Verharde plekken bij slect weer

• augustus 2019

• juli 2019

Als ik een prijs zou kunnen toekennen voor de ruimste douche, zouden de douches op deze plek hem pakken. We vonden faciliteiten, locatie, vriendelijkheid van het personeel, rust en sfeer erg goed. Waar we problemen mee hadden, was het vinden van een geschikte wateraansluiting. Maar waar een wil ...

• augustus 2021

• augustus 2019