goed voor 1 nacht. camper tot 5m of 6m kan. grooter is probleem. wij konden met onze 8m er niet staan

Jan-Gudrun

uitstekende plaats om te staan als je van de boot afkomt. maar ook om de dag erna met je fietsen Helsinki te verkennen. echt prima

alieherman

geweldige plek voor een nacht als je Helsinki aankomt of verlaat .... geen diensten maar geweldig uitzicht. plaatselijk café dichtbij op een oude MTB-boot … 8 euro voor een ‘Premium’ hotdog die bestond uit een gewoon broodje en een magere Frankfurter…. Ach ja …. Dit is Finland, neem ik aan

• Mustikkamaantie 10

00570, Helsinki, FinlandSitecode: 43906