Een mooie plek met zicht op het water. Leuk uitgaansgebied met veel terrasjes. Goed te staan voor campers niet langer dan 6.40 m. Duidelijke aanwijzingen over hoe lang je op welke plek mag staan. Zondag gratis parkeren. Centrum op loopafstand.

Marja

Goed om te parkeren om Turku te zien als je er op tijd bent. Anders erg druk en meer als een rivierpromenade. voor de lokale bevolking. Echt niet aan te raden langer dan 6 m. Na de stadstour zijn we verder gereden.

• oktober 2019

Ik kan het alleen maar eens zijn met de vorige spreker. Het is absoluut alleen een parkeerplaats. Zoals met onze 7 m hier ergens had kunnen parkeren.

• oktober 2019

• Läntinen Rantakatu 39