Prima plek zitten wat arbeidsmigranten,een man in een tent,nog 2 andere campers. sanitair is niet modern en slordig maar alles werkt! We konden geen plek vinden en zijn met 5.5 ton (3.5 t )toch binnen gereden 18,- betaald buitenom gereden niet door de boom ivm lengte. Niemand gezien voelde veilig.

• augustus 2020

Gebied met alle voorzieningen. Zeer ruime plaatsen en matten voor kinderen. Het nadeel is dat het wat afgelegen ligt maar met de fiets ben je in 10 min bij het heiligdom

• augustus 2020

Aire de Camping-Car Le Vieux Berger