• maart 2023

De 16 minuten stroomafname is een accessoire als er gebruik wordt gemaakt van de afvoer. Bij andere stations van dit type is de voeding niet eens aanwezig. Ik kan het eens zijn met de voorschrijvers, geweldig wat de gemeenschap heeft gecreëerd. Notitie 1! VE aanwezig, stroom niet!

• augustus 2020

leuke plaats om te overnachten, je staat wel dicht bij elkaar. voorzieningen aanwezig maar minder verzorgd. centrum niets te zien maar mooi uitzicht over de vogezen 1 nacht prima en het is gratis

• september 2019

Prima plek voor een overnachting, plaatsen zijn wat krap en inrijden is niet voor iedereen even makkelijk. drinkwaterslang zit onhandig in hetzelfde kastje als toilletspoeling. wij halen wel water op een andere plek. In het dorpje op 500 m zit een superbakker.

• maart 2023

• augustus 2020