prima cp. netjes en alles verkrijgbaar voor een betaalbare prijs (€ 20,00 incl. stroom). tussen 12.00 en 14.00 uur gesloten. er wordt met een slagboom gewerkt dus je kunt dan niet aankomen. WiFi werkt naar behoren.

pegi

ik sluit mij bij de vorige aan, fijne ruime douches. de afwas en de wasruimte gedateerd. maar is dat erg. nee hoor je kleding en de afwas hoeft niet zo luxe. .En helemaal niet voor deze prijs. wij waren hier van 13 tot 15 oktober.En ja een wat vriendelijker gezicht doet wonderen aan de receptie

Camping Municipal de Molsheim