Mooi, goed afgebakend gebied. De klokken luiden inderdaad, maar zo is het. Omdat het gebied naast de school ligt, worden auto's geparkeerd op de plaatsen die gereserveerd zijn voor campers, terwijl ze wachten tot de kinderen naar buiten gaan.

toto6714

prima CP plaats . niks mis mee. wij hebben hier 1 nachtje gestaan. kerkklok houdt hier rekening mee als je geen vaste slaper bent.

northvegas

Nog steeds een prachtige plek voor 3 campers. Voldoende voorzieningen voor een gratis plek. Dank aan dit dorp.

Aire Municipale