• september 2021

Het is voor een nacht een prima plek. De bakker is naast het parkeerterrein. Je moet wel rekening houden met verkeerslawaai.

• februari 2021

Wij hebben niet overnacht. Vrij veel verkeer. Openbare wc's zijn keurig schoon. Lekkere pizza afgehaald bij Ne Pizz aan hetzelfde plein.

• oktober 2018

8/10/2018 bleef weer een nacht. Nog steeds een leuk dorp om te stoppen, hoewel de Aire een grote gemengde parkeerplaats is, hebben we geen problemen gehad en voelen we ons veilig. Leuk veel restaurants om te eten. Faciliteiten werken allemaal.

• september 2021

• februari 2021