Camping Le Grand Dague [Iris Parc]

Boulazac Isle Manoire, Dordogne, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

• september 2019

Zeer onvriendelijke ontvangst. Werden naar het kleinste en slechtste plaatsje doorgestuurd. Terwijl er nog legio andere plaatsen vrij waren en bleven. Het is een vakantiepark geschikt voor gezinnen met jonge kinderen wij waren daar begin september

• juni 2018

prima CP alle voorzieningen in orde met acsikaart 13.00 euro all in top

• december 2017

Op 25 mei 2017 hebben we een nacht hier gestaan. Ondanks de enorm hoge temperatuur verwelkomden de drie jonge gastvrouwen ons hartelijk en met humor. We stonden op een prachtveld. Wel in de zon, maar dan maak je je eigen schaduw. De voorzieningen waren, op de WIFI na, in orde.

• september 2019

• juni 2018