Camping Les 2 Lacs

Beauville, Lot-et-Garonne, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Wat een heerlijke oase van rust. We hebben genoten van het zwembad en ook zijn er een paar mooie karpers gevangen. Zeker voor herhaling vatbaar😊😊

• april 2023

wat een prachtige belevenissen camping in dalletje met 2 prachtig meertjes. super vriendelijk eigenaren. heerlijk gewandeld. oase van rust in april 👌🎣 voor karper visser is het ook top.

• april 2023

Geweldige camping, heerlijk rustig in voorseizoen. Vriendelijke Nederlandse eigenaren. Prima stek voor liefhebbers van karpervissen.

Over ons

About us image
Wij zijn Guy en Veronique, twee belgen, Vlamingen die ons hart verloren aan rondreizen met onze mobile home, fervente honden liefhebbers en nergens liever dan in de natuur. We zochten een nieuwe uitdaging in ons leven en dit bracht ons bij de prachtige Camping Les 2 Lacs.

Camping Les 2 Lacs