Een hele mooie, schaduwrijke gemengde parkeerplaats zonder voorzieningen. Niemand gezien om geld te innen. Overnachten toegestaan. Wij hadden op zondag wel veel last van een groep jongeren met harde muziek.

HansBarendse

Zeer rustig gelegen, geen voorzieningen aanwezig. Plaats in overvloed. Het is in de natuur dus houd het netjes zodat zulke plekken kunnen blijven bestaan. Hobbelige weg ernaar toe

• mei 2022

Een hele fijne plaats maar zoals de foto laat zien is overnachten verboden vanwege risico van overstroming. Wij hebben wel overnacht maar je loopt risico, ook op een proces-verbaal.

• mei 2022

Aire Municipale