• augustus 2021

er zijn geen diensten meer alles is in aanbouw daar moet je voor naar de camping

• juni 2020

Leuke plek wel. Zoeken naar schaduw in de zomer. Gratis stroomplek naast een muur

• september 2019

Goede overnachting tussenstop. Eén gratis elektrisch punt en slechts één waterkraan. Wat lawaai van de weg zoals dicht bij een elektrisch punt moest parkeren, omdat ik geen lange voorsprong had, maar goed kon parkeren. Leuk dorpje en zou er weer verblijven.

• augustus 2021

• juni 2020