Macst

een plaats, heerlijk rustig, je staat er perfect, maar het toilet kan je niet doorspoelen, het wastafeltje staat stijf van de kalk, dit was mijn enige nadeel, lekker plekje

sleepboot

Een wat troosteloze cp. Ga niet onder de bomen staan, er waaien takken vanaf.. Je kunt langs het kanaal goed fietsen. verder is het wel lekker rustig. Alleen lozen, water kost geld. Er stonden 11 campers. De aangewezen plekken voor campers worden niet gebruikt. Op het open veld gaan staan.

• D143

Caumont-sur-Garonne, Frankrijk