Wat een mooie plek! Tussen de druiven, voor het Chateau. Prachtig. Elektrisch is gratis, en de wijn smaakt heerlijk. 🍷.

De-peetersjes

We verbleven op 30 maart. zeer schone locatie, zeer rustig, gratis elektriciteit. omgeven door wijngaarden. wij adviseren. hartelijk dank aan het kasteel voor deze charmante locatie

Tucakovic

Ben hier vele malen geweest en altijd rustig totdat de werknemers om 8 uur arriveren. Zeer gunstig gelegen vanaf de N10. Wijnproeverij mogelijk op weekdagen tot 18.00 uur. Elektriciteit is gratis beschikbaar - dank aan het kasteel.

Chateau Bertinerie