vanmorgen snel van de te dure camping 111021 die nog geen 1 ster verdiend vertrokken en hier een plekje kunnen bemachtigen.lekker dicht bij het centrum en aan de overkant van de weg een groot park . hier gratis wifi, lozen en vullen en dat voor € 0.00 👍

• november 2023

midden in de drukte , veel herrie . sani is ook zeeeeeer gedateerd . morgen rap weg .

bartje48

Ik kan de beoordelingen niet begrijpen. Geen afvoer mogelijk. Luide muziek tot de ochtend ("disco KFC."?) Totaal overvol en de smerigste parkeerplaats die we ooit hebben gebruikt. 😩

• november 2023

Aire Municipale des Arenes