water is afgesloten !!! en onkruid staat ne meter hoog

• september 2020

Een mixed parking zal nooit onze favoriete camperplaats zijn, zeker niet als die dan ook nog onder helling ligt. Onze forse oprijblokken waren nog niet hoog genoeg. Dus een magere 3 sterren.

• september 2019

Hellend terrein, dus het is moeilijk om niveau, goede voorzieningen te krijgen. Nadeel is dat de ruimtes kort zijn en campers op drukke tijden dichter bij elkaar moeten zijn dan normaal. De stad heeft betere tijden gekend, veel lege winkels en alles lijkt klaar voor wat onderhoudswerk.

water is afgesloten !!! en onkruid staat ne meter hoog

• september 2020