Zeer mooie omgeving goed gelegen, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ik denk erover om terug te komen voor een ander verblijf.

HB66

Prima CP voor bezoek aan Arcachon en met de Ferry naar Cap Ferret. Infrastructuur voor de fiets in deze omgeving is uitmuntend. Geen douche of toilet maar verder helemaal top.

Roelieman

Ruime plaatsen. Schoon water en ledigen toilet aanwezig. Aquapark. klimpark en midget golf zeer nabij. Ook een mooie wandeling om een nabjj gelegen meertje gemaakt. Top plekkie hoor.

Aire des 3 Coccinelles