Camping La Chatonnière

Jumilhac-le-Grand, Dordogne, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

zeepbel

Hallo, Bedankt voor uw positieve reactie. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf op onze camping. Wij hopen het genoegen te hebben u weer te zien. Met vriendelijke groet. Lydia en Bruno

PIAC

Beste COSTA DO NASCIMENTO-familie, Wij danken u voor uw reactie en vinden het jammer als onze diensten niet aan uw verwachtingen voldeden, hoewel wij elke dag ons best doen om ervoor te zorgen dat uw verblijf bij ons een succes wordt. Wij weten dat ondanks onze goede wil, ons etablissement en deze faciliteiten niet iedereen tevreden kunnen stellen. Stel jezelf vooral geen vragen. Vooral als niets je bevredigt. Het is waar dat respect tegenwoordig niet langer relevant is. Desondanks hopen wij dat u een fijne dag heeft gehad in de Dordogne en dat u heeft genoten van deze prachtige streek. Groeten. Lydie, Bruno en Léon

Heerlijke camping. Zijn 3 nachten gebleven. Ruime plekken aan een riviertje. mooi in de natuur. prima sanitair. leuk stadje met mooi kasteel wat de moeite waard is om te bezoeken. Aanrader!

Davesther1517

Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback, het is een genoegen om te lezen... We zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen en zijn blij dat u goede herinneringen aan uw verblijf heeft. Wij willen een warme en vriendelijke sfeer op onze camping behouden! Met vriendelijke groet. Lydie en Bruno MARIS

Map
Green Key eco-label