• november 2023

op 11-11-2023 hier gestaan alles weggehaald dus vrij staan overnachten. geen politie meer. let wel op de dordogne plek kan overstromen. meeste dingen zijn dicht. zelf supporten is wel nodig. supermarkt domme is open

vincent-dokman

camperplaats met goede ligging maar zonder stroom, water tegen betaling en campers tegen elkaar aan leunen, kwelling in augustus, zeker voor verbetering vatbaar. Ik raad aan om het voor een korte stop te gebruiken

silvicic

Veel dank aan de gemeente voor dit ideaal gelegen campergebied van waaruit we gemakkelijk toegang hadden tot de oevers van de Dordogne, tot restaurants, tot binnenvaartschepen, tot het dorp, en dat voor een redelijke prijs. dit gebied heeft een hoek voor het legen en vullen van water.

• november 2023

• D703