Geweldige plek!! Wij waren in het voorjaar en stonden maar met 3. Paarden, koeien en schapen lopen rond je camper en verderop kabbelt een beekje. Als er een punt was geweest waar je je toilet kon lozen was het zeker 5 sterren voor ons.

kimpeter

Prima locatie. Volop te zien en te genieten van de rust.

Stephan-en-Michelle

Een mooie plek om te staan,met 25+ helemaal.Aan een beekje,douche en toilet bescheiden maar te doen.Restaurant op 500m voor een eenvoudige maaltijd.Mooie start locatie voor een wandeling.Voor wie van off grid staan houdt is het eenn pracht prachtige locatie.

kimpeter

Prima locatie. Volop te zien en te genieten van de rust.

Aire Plateau d'Iraty