prachtige camping. mooie ruime plaatsen en schoon (nieuw) sanitair. 10 minuten wandelen vanaf de camping naar Les Eyzes. we verbleven hier eind augustus ‘23.

• mei 2022

Prima camping met veel keuze aan mooie plaatsen in deze tijd. Sanitair vonden we heel redelijk en schoon. Les Eyzies met al z'n natuurschoon en musea is prachtig en, ook in deze tijd, absoluut nog niet druk. We betaalde rond €21 pn, 2 pers en incl electriciteit.

• augustus 2021

leuke camping met speeltuin en zwembad. Sanitair was zeer netjes en schoon met wc papier en bril. Dorpje was op loopafstand met leuke museums en restaurants. De camping ligt niet direct aan de rivier wat de naam wel doet denken. Leuk voor n paar daagjes

• mei 2022

• augustus 2021