23/10/2023 Wij hebben gewoon een kaartje voor 24u gekocht voor €5. Geen probleem. Nieuwe plaats is erg netjes aangelegd, maar is wel een mix-parking.

• april 2022

inmiddels gesloten voor campers. parkeren mag maar overnachten niet. dit op verzoek van de campingeigenaren in de buurt die overigens de herfst, winter en kente dicht zijn

• mei 2018

Niet meer gratis. Er is een Payant met 3 € voor parkeren. Aan de andere kant van de stad is gratis parkeren zonder beperking.

• april 2022

• mei 2018