10 maart nog steeds gesloten en ogenschijnlijk niet veel gebeurd sinds vorige review. Aanmeld zuil is weg. Geen info wanneer weer open

Ron508D

Goede recensies dus was dit ons doel voor vandaag. Maar grote hekken blokkeren de entree. De aankondiging is voor ons teleurstellend: voor onbepaalde tijd gesloten vanwege renovatie.

Macst

Een uitstekende plek met alle voorzieningen. We komen er graag. ‘s Avonds ( we hadden de deur nog open vanwege de warmte) waren we onaangenaam verrast toen een “dakloze” om eten en sigaretten kwam bedelen. Toen onze hond begon te blaffen ging hij er vandoor.

Aire de Camping-Car de Marmande