Van 12-15 maart 2024 gestaan. Alle elektriciteitzuilen werken, WiFi werkt. water laden en lozen. Na 12 uur stroom eenvoudig aanvulling gekocht. Prima lokatie met ruim wandel mogelijkheden voor de hond. Droog (grond) in een nat Frankrijk. Wij komen graag terug.

M.-Heesters

Hallo, wij danken u voor deze 4 sterren en deze feedback. Wij zijn blij om uw reactie te lezen en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons campergedeelte.

Na 1 maart kost het 7,50 plus 2 x 0,65 euro, totaal 8,80. Goede overnachtingsplaats.

Hallo, wij danken u voor deze 4 sterren en uw feedback. Erg mooie dag

Goede plek, zelfs in het Nederlands de uitleg hoe je binnen komt.

Hallo, wij danken u voor deze 4 sterren en uw feedback. Erg mooie dag

Goede plek, zelfs in het Nederlands de uitleg hoe je binnen komt.

Aire de Camping-Car Mont-de-Marsan