• september 2021

is er nog steeds maar ook nog steeds buiten werking. wc legen kan mits spoelen met eigen water. grijs water lozen kan ook. conclusie: handig, maar niet meer dan dat. p.s. de lidl is er ook maar dan 100m verder!!

• januari 2020

We zijn hier geweest, of we hebben niet goed gekeken. Een half uurtje rondgewandeld. De supermarkt heet nu LIDL, ruimte genoeg, maar geen aangegeven plekken voor campers, geen plek om te lozen gevonden.

• april 2017

Supermarkt parkeerplaats. Luidruchtig. Handig om te winkelen. Handig voor een overnachting tussenstop.

• september 2021

• januari 2020