prachtige plaats voor wie van rust wil genieten. Dicht bij strand, toen wij daar waren niet mogelijk om te zwemmen , zware zee, maar prachtig. Wie wil fietsen mooie fietsroute vlak bij. Wij betaalden 10€ inclusief elektriciteit.

Dariolani

je komt hier vooral vanwege de gunstige liggen tov het strand. Gebruik van faciliteiten op de camping is nadrukkelijk NIET toegestaan (hangt bordje bij ingang) Veel schaduwplekken, sommige recht andere behoorlijk schuin. Op te lossen met oprijblokken.

Reuringa

fijne camping/camperplaats, wel moeilijk camper pas te zetten. kort bij strand, rustige omgeving, fijn om te fietsen!

Aire de Camping-Car Les Tourterelles*** / Campéole Groupe