wat een zalige camping, niet te druk, toch midden van de zomer, lekker weer, mooi zwembad , lekker eten, al wat wij nodig hadden was er, nog een extra nachtje bijgeboekt, geen problemen, dank je wel wij gaan er nog terug!

willymyri

Mooie en nette camping. Twee delen met een rustige weg ertussen. We hebben gebruik gemaakt van de gratis bus naar Sarlat. Prima zwembad, alleen hadden ze iets meer parasolletjes weg mogen zetten tijdens de hittegolf. Aardig personeel en fijne afhaal en eet mogelijkheid.

Kolo2009

camping op de top! Gratis bus om het mooie stadje Sarlat te bezoeken.

Kolo2009

camping op de top! Gratis bus om het mooie stadje Sarlat te bezoeken.

Camping Les Acacias