• mei 2022

• oktober 2021

Veel heggen, die een beetje deprimerend zijn. Sanitaire voorzieningen schoon maar erg oud. Receptie is iets verderop, bijna geen onderdeel van de ruimte. Een vreemde indeling van de plek omdat de glijbanen voor de kinderen als buiten de plaats zijn. We voelden ons niet goed.

• augustus 2018

Lang weekend gestaan. Hele fijne christelijke camping. Zondags dienst in mooi kerkje in Souilliac. Ruime plek met veel schaduw. Zwembad en saniair schoon. Wij waren zeer tevreden over deze camping.

• mei 2022

• oktober 2021