Geen voorzieningen maar leuke plek om een nachtje te stoppen. De monding van de Gironde is interessant. Veel voorbijgaande mensen in de buurt, maar voelden zich veilig. Bar was ok, had een paar koffie. St Estephe was leuk maar erg rustig. Zou opnieuw gebruiken als we in de buurt waren.

• maart 2022

prachtig uitzicht over de Gironde. Geen voorzieningen (meer). Restaurant op maandag gesloten. We stonden hier met twee andere campers.

• september 2021

Zeer ruime camperplaats. met riant uitzicht op de Gironde. Er wordt niet alleen vakantie gevierd, maar ook door enkelen gewoond, lijkt mij. Voor de gesloopte servicevoorzieningen is nog niets in de plaats gekomen.

• maart 2022

• september 2021