Een super plek alles doet het allen geen Wi-Fi wasmachine maar dat hoeven wij niet

Rob-en-Mieke

nette plek, 4 camperplaatsen op groot terrein. we zijn de enige camper, maar toilet is dicht, stroom afgesloten. als je zelfvoorzienend bent kun je er wel overnachten maar er is verder niets.

Bergzoeker

het restaurant en de kruidenierswinkel zijn permanent gesloten. toegankelijke diensten voor de camper grote parkeerplaats met 4 speciale plaatsen

• Avenue des Saint Georges de France 14

47370, Saint-Georges, Frankrijk