Prachtige kleine camping met zeer vriendelijke beheerders. Sanitair zoals het hoort te zijn en een heerlijke rust. Wij hebben een fijn verblijf gehad. Les en Laura bedankt voor jullie gastvrijheid.

JohnCSBT

Hallo John, we zijn blij dat je genoten hebt van je korte verblijf bij ons en bedanken je voor je vriendelijke woorden over onze faciliteit. Wij wensen u een veilige reis terug naar Nederland en hopen u ooit nog eens ergens te ontmoeten. Les & Laura

wij zijn een van de eersten van het seizoen, het is nog lekker rustig. vriendelijke ontvangst, prima aanrijroute, fijne omgeving, alles voorhanden. leuke kleine camping. een aanrader.

GewoonEsther

Bedankt Ester & Bernard, het was leuk jullie te ontmoeten en jullie rond te leiden op onze camping. Hopelijk heb je een veilige reis terug naar Nederland en wellicht ontmoeten we je nog ergens. Veel succes met uw zoektocht naar een pensioenplan.

Top…👍 We waren er de laatste dag van het seizoen, toch een super vriendelijke ontvangst door Les en Laura, bovendien een zeer behulpzame Les met de accu pech aan onze camper. Zeer bedankt Les! Verder kunnen we alle voorgaande reviews onderschrijven. Tot de volgende keer.

Hans-en-Telka

Het was leuk u beiden te ontmoeten en hopelijk heeft u het batterijprobleem opgelost, zodat u van uw vakantie kunt genieten. Goede reis verder en ik hoop je ooit nog eens te ontmoeten.

Mini-camping La Petite Lande