Top locatie, alle voorzieningen bijna gratis aanwezig 6 euro en indien nodig 3 euro stroom per 24 uur. vrije ruime plekken op gras. Ontvangst heel vriendelijk door de eigenaar. proeverij om 18 uur. bij aankoop van 2 dozen wijn gratis plaats..

• augustus 2018

Top plekje met sympathieke eigenaar. We kregen een rondleiding door het bedrijf en kochten een doosje heerlijke wijn. We stonden zeer rustig en prachtig tussen de wijnvelden met maar 8 campers en dat midden in het hoogseizoen.

• juli 2018

alles zoals beschreven