Mooie camping met heel vriendelijke eigenaren. XL plekken voor grote camper ideaal. wel bijbetalen op ascii korting. (laag seizoen) Het restaurant vonden we niks,heel beperkte kaart. Frit, pizza en slaatjes. we hadden meerverwacht

martizio

Hallo, Wij danken u hartelijk voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat je onze XL-locaties leuk vond. Wat onze kleine catering betreft, zijn onze specialisten gekonfijte, eendenburger, kip met truffelsaus, vergezeld van verse groenten afkomstig van lokale producenten, ze worden aangeboden op onze menukaart en uitgestald op de deur van het restaurant. Tot binnenkort.

Erg aardige eigenaar die je zorgvuldig welkom heet. Camping heeft 110 plekke , lekker overzichtelijk. Lekker zwembad. Douches prima maar toiletten iets verouderd maar prima. Omgeving is prachtig, komen heel graag nog eens terug

Camping Les Deux Vallees