• september 2019

Kwamen aan pm 12.30 en receptie gaat open om 14.00. We wilden in de tussentijd even over het terrein lopen maar dat mocht niet van een onaardige vrouw/eigenaresse. Vanwege het gevaar en we waren dan onverzekerd. Onzin, dus we zijn weg gegaan na deze zeer onprettige ervaring.

• augustus 2019

receptioniste spreekt Frans en Duits, zeer vriendelijk personeel. mooie en rustige camping met veel schaduwrijke plekken. 10 minuten rijden naar het strand waar u gratis kunt parkeren.

• september 2019

Ecocamping Vegan du Gaoucher