• november 2023

prima plek , heerlijk stil alles gratis wat wil je nog meer 👍

bartje48

Zeer teleurgesteld. Elektriciteit zit op een terminal met twee stopcontacten en sinds mei 2023, gemeentebesluit, 1 uur elektriciteit per stopcontact, dus als je de 3e bent, nou geen elektriciteit, want parkeren is 48 uur toegestaan. Ik raad het niet aan.

Persane

Goed toegankelijk ook voor xxl, wij hebben op het plein naast de camperplaats gestaan, zeer rustige nacht.

• november 2023

prima plek , heerlijk stil alles gratis wat wil je nog meer 👍