Vandaag aangekomen en tot onze verbazing was de prijs geen 20 euro maar 32 euro, voor deze prijs is de camping wel achterhaald

Hallo, Onze tarieven staan vermeld bij de ingang van de camping en variëren naargelang de periode. Momenteel op 28-07-2023 zitten we op € 27 voor een standaard staanplaats. Met 32€ zijn het de grote staanplaatsen die erg geliefd zijn bij de Nederlanders. Wanneer de klant arriveert, laten we u een rondleiding over de camping maken voordat u zich registreert. Als het je niet uitkomt, waarom zou je dan blijven? U bent vrij om elders te kijken :) en kies een camping naar uw wens. Ter informatie, ons sanitair is vernieuwd in 2020 en 2022 zoals u kunt zien op 1 van de eerdere beoordelingen. Fijne feestdagen weg van huis

Wat een heerlijk plek om te vertoeven. Vriendelijke ontvangst,ruime plekken en heerlijk zwembad..alles war je nodig hebt is er. Lidl en intermarche op loop zeker met fiets afstand . We hebben genoten.

Bedankt

Geweldige camping met veel ruimte op een goede locatie aan de rivier. Schone faciliteiten en een warm welkom. Zou het zeker aanraden!

Bedankt

Camping Le Rocher de la Granelle