• oktober 2021

Een parkeerplaats waar de camper kan staan. Meer is het niet, ook de douche en wc zijn gesloten. Toen wij het historisch centrum bezochten was het een verlaten stad, het was zondag. We voelden ons hier niet thuis. Wij zijn doorgetrokken naar de mooie CP van Montsalvy.

• september 2021

Heel beperkte standplaats. Genoeg om de stad te bezoeken. Overnachten lijkt me niet OK. We zijn verder getrokken na ons bezoek.

• juli 2021

Een prima plek om te overnachten en de stad te bezoeken. twee straatjes verder heerlijke kaasjes gekocht. Dank voor de gratis plek!

• oktober 2021

• september 2021