goede camperplaats voor campers met aanhanger. Betalen aan de zuil in het Nederlands instelbaar.Alle plekken hebben stroom, een goede servicesplaats voor toilet, drinkwater en lozen grijswater. net zo als meerdere mensen aangeven geen toilet kunnen ontdekken.

suvsuby

Prima CP met dito faciliteiten. Zelfs redelijke wifi hier. Waar wij steeds meer moeite mee hebben, is dat veel hondenbezitters zonder gène de CP als uitlaatgebied gebruiken. En niet eens de moeite nemen iets op te ruimen. Dit gedrag komen wij steeds vaker tegen onderweg en vinden wij onacceptabel.

Francisca72

waren hier op 6 oktober 23. Ruime plaatsen, goed sanistation. Ik heb geen sanitairgebouw kunnen ontdekken. Restaurantjes en bars meteen naast de xp aan de rivier. Perfect voor bezoek aan Vichy, of fietstochtjes in de omgeving. Met €12,50 zeker niet te duur.

Riv'Air Camp