Camping Le Pré Des Laveuses

Cournon-d'Auvergne, Puy-de-Dôme, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Vriendelijk ontvangst, prima prijs en nu nog lekker rustig. Aanrader om CF per fiets te verkennen.

• augustus 2020

Geen plaatsen aan het water. Zit een hek en weg tussen. Grote camping. Plan d'eau voor de kinderen. Wij zijn niet gebleven.

• september 2019

Ongewenste ruimte, nul uitzichten, toegang tot de nabijgelegen rivier Allier erg ongemakkelijk, temperatuur in douche niet regelbaar - was zo heet, ik dacht dat ik me zou verbranden.

• augustus 2020

• september 2019