• mei 2022

We kwamen hier 7 mei 2022. Oo het bord staat 'ouvert' , maar er is niemand. Staan 2 caravans zonder mensen. Op de cp ervoor staan 3 campers. Servicezuil werkt ook niet ????Wij zijn maar weer weggegaan.

• september 2021

Is geopend! 09.09.2021 V/E bevindt zich buiten het terrein en kan dus gebruikt worden. Er is een parkeerplaats tussen de camping en de Loire

• juli 2021

zeer rustige mooi gelegen camping. bakker en superette op loopafstand. gelegen aan zowel fiets- als kanoroute. sanitair prima, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Bij een verblijf van 3 dagen betaalden wij 14,70.

• mei 2022

• september 2021