• maart 2023

Desolaat, geen voorraden meer, alles is gedaan.

samir

Rustige mixparking 's nachts op grind. We stonden maar met 2. Achteraan een soort clublokaal of salle de fètes waar s morgens om 9u een samenkomst was. Gendarmerie zijn daar niet meer, blok is bewoond.

• juni 2019

Rustige plaats s nachts, overdag wat rij geluid. Gewone niet geasfalteerde parking. Water gratis - eigen waterslang kan je aansluiten. Goede lozingsput met deksel. Vuilbakken allerhande naast service. Wel wat glas op P

• maart 2023

Desolaat, geen voorraden meer, alles is gedaan.

• juni 2019

• Rue Victor Mazuel