Een prachtige locatie met uitzicht over het dal, niet echt onderhouden daarom moeilijk te zien waar je moet staan niet echt handig voor lange campers langer dan 8 meter alleen de scherpe hoek al om naar boven te komen Het is Eén Municipale dus er mag van alles staan staat nu ook een tentje !

DeRoodenreizen

Prachtig uitzicht, jammer dat de omgeving niet wordt onderhouden omdat we niet wisten waar we moesten parkeren om niet in de weg te staan.

• juli 2021

Mooie rustige plek met prachtig uitzicht. Op dit moment enigzins verwaarloosd; het scharnier van de zwartwaterafvoerklep is kapot, waardoor hij niet open blijft een er is geen stroom. ok de douche is buurten gebruik. Jammer, anders zou deze plek 5 sterren waard zijn.

• juli 2021

• Chemin du Clos 3