• juli 2019

Gewone parking bij golfbaan,toilet van de golfbaan is open en kan worden gebruikt. Heerlijk rustige plek met mooi uitzicht,prachtige wolkenluchten!! Wij hebben hier 3juli 2019 overnacht.

• september 2018

Mooie plek. Jammer van de kerkklokken gans de nacht...

• april 2017

Parkeerplaats direct naast de golfbaan (tee 1) We stonden er alleen, erg rustig. Toiletten van de golfclub zijn open. Je loopt zo met je clubs de baan op. Greenfee €53,-.

• juli 2019

• september 2018

Mooie plek. Jammer van de kerkklokken gans de nacht...

• april 2017

• Place du 19 Mars 1962