• december 2023

Ik heb geen idee waar deze prijzen ineens vandaan komen. Er zijn hier geen aanklachten en dat is ook nooit gebeurd.

andwe’reoff

rustig plekje achter brandweer kazerne, afval bakken 100m verder zaten boemvol en tientallen zakken ernaast geen service aanwezig, dorpje is zeer leuk en op vrijdag Mark met muziek in seizoen, rustig geslapen.

• mei 2022

Een kleine, zeer gezellige plek, rustig gelegen aan de beek en in de nabijheid van een klein stadje met interessante gebouwen!

• december 2023

• mei 2022