Aix-les-Bains, Savoie, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Aire Camping-Car Park Aix les Bains

richting "le petit port" volgen - schaduwrijk, naast camping Alp'Aix - plekken gemarkeerd door oude bomen - stroom 52x - toegang met de Pass'Etapes - Lac du Bourget 100m - centrum 2km

• Rue des Goélands 5

73100, Aix-les-Bains, Frankrijk

• augustus 2022

We kwamen aan het begin van de middag aan, zeer verrast om zoveel ruimte beschikbaar te zien en we begrepen snel waarom... Geen WC (veroordeeld door machines), geen douche. Geen wasmachine geen wifi ook geen plek om de afwas te doen..

chacha57120

Wij hebben er heerlijk 2 nachten gestaan. we hadden een ruime plek op het grind. Rustige plaats. Helaas waren de toiletten en douches nog niet klaar.

het ergste van een reis van 6000 km, werking van de slagboom grillig, zeer vuile watervoorziening, geen mogelijkheid tot afwassen en linnengoed, geen wifi, een stad als Aix les Bains onwaardig. Na 2 nachten betaald te hebben, vertrokken we snel na alleen de première! Sorry!

• augustus 2022