prachtige camping. Online dezelfde nacht gereserveerd voor 1 nachtje. we stonden op een prachtige plek naast de rivier! helaas konden we niet een nachtje langer blijven. Wel jammer dat er ook voor 1 nachtje 17,50 euro boekingskosten bij komen. Het sanitair is oud maar schoon.

• juli 2021

Zeer mooi, en rustig, aan rivier. Geen commercieel gedoe. Zeer ruime plaatsen.

• augustus 2020

• juli 2021

Zeer mooi, en rustig, aan rivier. Geen commercieel gedoe. Zeer ruime plaatsen.

• augustus 2020

Camping Le Gouffre de la Croix