Het kruisen met de camper en een lichte vrachtwagen gaat maar net. Opletten dat de achteruitkijkspiegel er niet afgereden wordt. Voorts alles oké. Een aangename kennismaking voor ons.

Leo en Nelly

Prima plek Weg is niet storend wandeling naar stadje de moeite waard tip: in drukke tijd via de app reserveren

Bertoes56

een mooie camperplaats, grote plekken en leuk stadje via brug op loopafstand. verkeerslawaai waar in andere reviews aan refereren valt heel erg mee. wij hebben er geen last van gehad.

Aire CAMPING-CAR PARK de La Voulte-sur-Rhone