In eind juli hier geweest. Uitzicht is geweldig. Water, je mag er in gaan, maar denk aan je hartslag, brrrrrrr. Plek is gratis, dus met zun allen in konvooi staan. Gegeten bij Toët, eenvoudig maar goed verzorgd. Geen voorzieningen maar voor 1 nacht, prima. C en J

pevalo

een van de spectaculairste plekken waar we ooit gestaan hebben. 's nachts vroor het licht (13 mei) dus onder ons warme deken. Toët was met zijn tartiflet een aanrader.

• Rue Pramariaz 14

73480, Lanslebourg-Mont-Cenis, Frankrijk