Parking Forte Cassa

Lanslebourg-Mont-Cenis, Savoie, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Parking Forte Cassa

kleine parking in de buurt van dam en meer - gebruik GPS-coordinaten - zijweg van D1006 - gelegen in zuidoostelijke hoek van het meer - restaurant 2,5km - fraai uitzicht - afgelegen - centrum 12km

• D1006

73480, Lanslebourg-Mont-Cenis, Frankrijk

Mooie plek. Rij een stukje verder en pak de 'oprijlaan' net na km paal 182 rechts!! De route eerder is veeeel te stijl en ruw!

• augustus 2019

Ik zou de plaatsen niet aanbevelen, maar de weg rond het meer, slechts een droom, je kunt bijna overal staan en de ochtend is prachtig, iedereen hier die ünerlegt slaapt, moet daar absoluut naartoe!

• juli 2019

Rotsachtige ondergrond aan de stuwdam. Inderdaad uitkijken welke weg je naar beneden neemt, mijn uitlaat kwam vast te zitten op de keien omdat ik het westelijke pad nam..Samen met 1 andere camper gestaan, rustig, dagjesmensen, geen voorzieningen, maar wat een uitzicht!

rgv

Deze locatie heeft 6 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• augustus 2019

• juli 2019

rgv

Deze locatie heeft 6 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• D1006

73480, Lanslebourg-Mont-Cenis, Frankrijk